Закон про "амністію" має корупційну складову та суперечить принципам кримінального права

Закон про "амністію" має корупційну складову та суперечить принципам кримінального права. Особи, яких за так званим законом про амністію повинні звільнити від кримінальної відповідальності або покарання, стали заручниками і їхнє звільнення залежатиме від дії невизначеної кількості людей - учасників масових акцій протесту. Про це в коментарі Тиждень.ua заявила кандидат юридичних наук Ганна Маляр. За її словами, абсолютно не зрозуміло, кому саме законодавець адресує вимоги, від яких залежить звільнення затриманих учасників акцій: 1) звільнення всіх зайнятих у місті Києві та інших населених пунктах України під час акцій протесту будівель чи приміщень органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також допуск до своїх робочих місць осіб, які там працюють, та зняття інших перешкод для належного функціонування зазначених об’єктів; 2) розблокування транспортних комунікацій на вулиці Грушевського у місті Києві; 3) розблокування інших вулиць, площ, провулків, бульварів тощо у місті Києві й інших населених пунктах України, крім тих, на яких відбуваються мирні акції протесту.

Своїми претензіями до УГКЦ Мінкульт демонструє відверте незнання закону

Юрист: своїми претензіями до УГКЦ Мінкульт демонструє відверте незнання закону. У листі Міністерства культури до Української греко-католицької церкви помітне відверте незнання закону та практики його застосування. Про це в коментарі Тиждень.ua заявила кандидат юридичних наук Ганна Маляр. Експерт нагадує, що у листі до УГКЦ міністерство посилається на ст. 21 Закону «Про свободу совісті та релігійні організації», де передбачено, що "Богослужіння, релігійні обряди, церемонії та процесії безперешкодно проводяться в культових будівлях і на прилеглій території, у місцях паломництва, установах релігійних організацій, на кладовищах, в місцях окремих поховань і крематоріях, квартирах і будинках громадян, а також в установах, організаціях і на підприємствах за ініціативою їх трудових колективів і згодою адміністрації. 

В Україні відсутнє законодавство, що регулює право на протест

Юрист: в Україні відсутнє законодавство, що регулює право на протест. Кандидат юридичних наук Ганна Маляр зазначає, що українським законодавством не встановлений порядок проведення мітингів і демонстрацій, тому не зрозуміло, якими нормативними актами керуються правоохоронні органи, коли закликають організаторів цих заходів дотримуватися встановленого законом порядку. Про це вона заявила в коментарі Тиждень.ua. За словами Маляр, право українців на мирні зібрання «за умови завчасного сповіщення органів виконавчої влади або місцевого самоврядування» визначається Конституцією України. 

Мельник скористався прогалиною у новому КПК

Експерт: Мельник скористався прогалиною у новому КПК У кримінальному законодавстві відсутня норма про покарання за втечу підозрюваного з-під домашнього арешту. Про це Тиждень.ua повідомила заявила кандидат юридичних наук, кримінолог Ганна Маляр.

«Нинішнім кримінальним законодавством прямо не передбачено втечу підозрюваного з-під домашнього арешту. Тому про склад правопорушення в таких діях говорити зарано, враховуючи принцип презумпції невинуватості. Тобто, те що він самочинно втік, а не його викрали, ще варто довести», – заявила Маляр.

Янукович без Ради не може ввести надзвичайний стан

Янукович без Ради не може ввести надзвичайний стан. Без затвердження Верховною Радою ввести в Україні надзвичайний стан неможливо. Про це у коментарі Тиждень.ua заявила кандидат юридичних наук, кримінолог Ганна Маляр.

«Відповідно до законодавства, надзвичайний стан в вводиться  Указом  президента України,  який підлягає затвердженню Верховною Радою протягом двох  днів  з  моменту  звернення президента. Тобто без затвердження Верховною Радою ввести надзвичайний стан неможливо», - наголосила Маляр. 

З 2000 року в Україні двічі спостерігалося збільшення кількості довічно ув'язнених

Експерт: З 2000 року в Україні двічі спостерігалося збільшення кількості довічно ув'язнених. В Україні з 2000 року двічі спостерігалося збільшення кількості застосування в судах довічного ув’язнення як міри покарання: у 2002-2003 та 2007 роках. Про це в коментарі Тиждень.ua заявила кандидат юридичних наук, кримінолог Ганна Маляр.

Велика кількість довічно ув'язнених в Україні зумовлена "широким" законодавством та практикою його застосування

Експерт: велика кількість довічно ув'язнених в Україні зумовлена "широким" законодавством та практикою його застосування

Різницю в кількості пожиттєво ув’язнених в Україні та Росії можна пояснити двома причинами: максимальним терміном ув’язнення та категоріями осіб, до яких можна застосувати таку міру покарання. Про це в коментарі Тиждень.ua заявила кандидат юридичних наук, кримінолог Ганна Маляр. 

Ціна звільненн з органів

Історія про те, як Луганський державний університет внутрішніх справ (ЛДУВС) за допомогою суду намагався «вибити» з двох своїх випускниць по 30 тисяч гривень.

“Глътка въздух” или устойчиво затишие за киевчани

Коментар для Болгарського національтого телебачення про ситуацію в Києві станом на ранок 21.02.2014  В Киев предпазливо се опитват да се върнат към по-нормален живот. За опитите на хората да се успокоят от напрежението след политическото споразумение разказва  юристката Анна Маляр:

Днес в града вече работи метрото, няма напрежение в супермаркетите, лавиците са пълни със стока, няма опашки. Няма опашки и пред банкоматите, защото вчера в паниката, хората масово теглеха пари от сметките си. Днес това вече го няма. Нормално работи градският транспорт. На улиците е спокойно, но хората продължават да патрулират по всички улици и са в бойнa готовност да отвърнат на евентуални нападения, които все пак може да се случат. Защото, както показа практиката, нашият президент не винаги държи на своите обещания и понякога той прави крачка напред, а след това две крачки назад. Затова и протестиращите стоят по местата си.

Закон про люстрацію став розмінною монетою в клановій боротьбі за владу

В українському парламенті пропонують переписати резонансний закон про люстрацію таким чином, щоб під очищення влади підпадали всі, в тому числі президент і нардепи. На думку експертів, закон настільки «сирий», що використовувати його на практиці буде неможливо.